04 February 2016

Thats it.

Oopss i did it again.


Sometimes shit happens.
it depends on u. You're the one who responsible towards yourself. Either u choose 2 allow those shit to be happened or stop it before it happen. If its still happen, no regret. Theres a lesson from SWT. Believe me. Cuma "dapat" atau x "dapat" je soalnya. Like yesterday, aku x sangka yang aku ada perasaan tu. Tapi Allah maha kaya, DIA masih menerangi jalan hidup, serta guide aku hingga tahap ni. Aku sangat bersyukur!

"Sesungguhnya Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga dia mengubah nasibnya sendiri.." -Al-Ra'ad 13:11

Tiba masa untuk aku mengubah cara kehidupan lama. Alah bisa tegal biasa. In shaa Allah, for the brighter future.. i hav to. Supaya Allah lebih syg pd diri ini. Aku juga masih belajar ttg hidup ni.

Aku masih stick pd azam tahun ni :

Kurangkan carut
Kurangkan maki hamun
Kurangkan sumpah
Kurangkan gossiping

etc..

In shaa Allah.

Jihad.

Blue.

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...