22 April 2016

Blog tutup.





Lps ni aku xkn publish apa2 dlm ni..
Blog ni penuh dgn memory suka dan duka since my 1st writing on 2007.
Maaf kalau ada terkasar bahasa n tersinggung.
Teringat chat aku pg ni dgn seseorang;

Tiada manusia yg lahir dlm islam yg berkehendakkan mati dlm kekufuran. So, dlm semua khilaf yg terkumpul selama ni.. aku juga ingin langkah ke fasa yang lebih baik. Well, xnk la ckp aku nk jadi baik macam malaikat straight fwd kan. Mmg poyo lah bunyi dia. So pada aku, words means nothing w/out action.. At lease ada PROGRESS. Slow2 berubah ke arah kebaikan.

Seiring dgn penutupan blog ni, aku harap..tiada lagi kisah lama yg aku dpt imbaskan lagi melalui pautan2 blog post awal2 dulu. Berjuta kenangan yg sgt2 bermakna untuk jadikan siapa aku hari ini. Terima kasih Allah sbb masih bagi aku peluang hidup hingga hari ni untuk menikmati keindahan langit dan bumi ciptaanNYA disamping mencari bekalan akhirat nnt.

Alhamdulillah. dan terima kasih semua yg rajin blogwalk kat blog aku. Aku boleh track korang yg skdr baca n tutup blog aku nih. hehe.. Apa2 thanks korang. Thanks a lot.

Those who really wanna keep in touch wit me, kindly drop me your email below. Tq.



Me and The Boys,

Mummy + Ahmad Adam Danial + Ahmad Imran Isaac.
 

2 comments:

Zul Abdullah said...

Alahai.. makain berkurang lah dunia blog... :(

Cik Siti Hajar said...

akak.. sedihnya...
slow2 berubah dan istiqamah.. insyaAllah..
saya doakan yang baik2 utk akak..

:)

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...