08 April 2013

Potong gigi?!!

Letih dan Malas mmg sinonim dgn Ketibaan hari Isnin. Kesiann Isnin. Hihihi..

Smlm appointment dgn dentist. As usual tukar arch wire n getah. Masa tukar tu doc kata, gg aku ni besar2..tak padan dgn aku yg kecik! Lps dia buang plak2 pd gg, suddenly dia mnta kebenaran dari aku..

Doc : "wak..boleh x saya alter gg awk, meaning..sy potong trim gg awk yg besar2 kapak tu bg cantik.."

Aku: "err..trim?! Potong la tuh???.. "

Doc : "ahaha..yes..n sum more gg awk, hujungnya bergerigi.."

Aku : "later boleh x doc? Err.."

Doc : "ahh..okay2..later la eh..nnt i arrangekan mcmana. Pasni if u nk appointment 3 weeks a time xda masalah..so xperlu tggu sebulan sekali..so, now.. Which color u want??"

Aku : PINK pliss!

*below pic gg siong yg dah x overlapping, tapi nk tarik kuar dan bagi sama level dgn gg yg lain.. Peace!

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...