08 April 2013

Layang-layang terputus talinya by Allycats

Sendu je bila duk layan lagu lama ni.(Padahal, aku mmg emo sikit dgr lagu sedih ni..) Lagu sentimental ni mmg ada "JIWA" plus.. lagu2 dia legend aahhh!! Layan..eh. Bagi yg x pnah dgr tu..apa lagi? gi Google.

Layang-layang terputus talinya.

Berarak mendung kelabu
Mengekori langkahku
Sepanjang kehidupan penuh dugaan
Namun aku tetap aku
Ku cuba dan terus mencuba
Mencapai suria
Walau membakar jiwa walau aku dihina
Namun aku tetap aku
Derita oh derita engkau dimana-mana
Walaupun jauh aku lari mahupun berdiam diri
Tak mungkinnya mimpi jadi realiti
Hidupku tanpa arah bagaikan layang-layang terputus talinya
Derita oh derita engkau dimana-mana
Walaupun jauh aku lari mahupun berdiam diri
Tak mungkinnya mimpi jadi realiti
Tapi pasti di suatu hari nanti sinar suria kan menjelma
Kucuba dan terus mencuba
Mencapai suria
Walau membakar jiwa walau aku dihina
Namun aku tetap aku

-blue

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...