15 July 2010

Meriahnya anak-anakku!

Smlm abg ipar aku bg mesej nk dinner kat umah aku,pastu nak ajak abg aku no 2 satu family dinner kat umah aku skali.. so aku yg baru balik keja,terus ke pasaraya tuk beli brg mentah nk masak. Sampai je rumah terus dgn jayanya tanpa menyalin pakaian terus memasak. Sangat letih ok. Haha..aku masak ayam goreng rempah ngan ikan pari masak portugese je. Aku rasa entry pasal portugese ngan ayam goreng rempah tu dah publishkan..so xpayah la aku nk post lagi kat sini.

Ini nk share kat u'olls betapa meriahnya anak buah aku 'serang ' rumah aku mlm td dgn aksi2 memasing.. hehe.. itu baru 2 org..blom lagi smua anak buah aku dtg..wakaka..

enjoy keletah anak2 kecil ni.. *ni kalau campur ngan anak aku..bagaimana laa situasinya..kui3..mcm kapal karam kut?? ngeeee...


"hello pulis.."
wahh..remote control kipas aku pun bley jd tepon ka??

ayuni posed comey..

aku n ariff, anak kak long yg manja..

keyboard komputer husband aku pun kne belasah..
berebut bebudak ni nk tekan2..hikhik.. tgk la dgn selipar aku
pun diorang main sbb ade teddy bear nye pasal..

"ariff dear..jgn main dgn router streamyx aunty tu syg!"
part tu bahaya sket.. abih xde connection kang..

Aunty n ariff yg x reti duk diam..hehe..

**lupa plak yg rumah aku xde satu toy pun..hehe lambat laun..rumah ni akan dipenuhkan dgn toys la gamaknya..sbb tu le bebudak ni amik je apa2 asal bole dibuat mainan..wakaka.. lawak la kamu smua ni syg.. aunty syg kamu berdua!!

Gambar ihsan dari adik lelaki aku..

5 comments:

Unknown said...

Rambut ariff dh panjang n tinting dh..so cute..hehe..makciknye bile nk tayang pewutt..ekeke

MieraJellina said...

haha comelnyee budak2 ni...
byk btol telatahnye

Qaseh Suhaida said...

tu baru 2 org tahun depan mesti lagi meriah kan....bertambah lagi 2 org...ho hoo bukan jadik kapal karam dah boleh jadik gempa bumi jawabnya..

[ibuLUNAZALEA] said...

wooo ariff da ble blari da..ha-ah tlupe arif da setahun lebih..& bakal dpt adik daa..aiii bl la kakak awk tu nk updet cerita psal ariff lg..rindu tau!

Miss B said...

Nai : update dah gambo perut..kahkah

Miera : kan! hehe..comel jek..

Qaseh : Hahaha..btul!

Elle : hhaha..blari tu x sgt la..tapi masih lg jalan sekejap2 je..pastu landing tah mana2 lantai..wakaka.. My sis tu busy dah..kalau nk update pun maybe xsekerap dulu sbb dia da sibuk bisnes..hik

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...