14 February 2014

Happy newly wedd cousin.

 
Sama seperti, dia.. Aku juga hampir mngalirkn air mata pada majlisnya.. Tahniah Asri..moga bahagia yg berkekalan selalu disamping lily. 

Aku dan dia sama2 membesar, sama2 x serik buat perangai.. Banyak yg kami lalui bersama..well zaman kanak2, hanya dia dan Saliha (anak pak ngah dari Terengganu) kawan karib aku. Oleh kerana saliha jauh n jarang pulang kampung..maka kami berdua bagai pasangan kembar. Gila-gila n happening. Tak sangka! Kami dah menamatkan zaman bujang..n kini aku memiliki seorang zuriat. 

Apa yg mmbuatkn aku hampir mnangis ialah, masa berlalu mninggalkn semua baki2 kenangan dlm ingatan dgn pantas. Tapi sgt2 terkesan dlm kehidupan. Priceless moment. Aku bahagia dgn apa yg Allah aturkan. Kenangan tetap dlm ingatan. In shaa Allah, sama2 kita lalui hari2 tua bersama.  

*banyak pic aku dan dia zaman 1990an yg akan aku kongsikan nnt. 

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...