01 August 2013

Slot Teduhan Kasih versi Makcik Ayu

dKepada peminat drama kat TV Teduhan Kasih (Ehsan, iffah n Adam)

Aku as Iffah (sila sumbat idung pakai tisu 2-3 helai..takut darah menyembur kan..)
Wecko as Ehsan (versi Adi putra berisi)
Adam Danial as Adam (versi kanak2 umur 4 tahun)


Ehehe..saje je nk bg koang ingat balik slot drama setiap megrib tu.. Aku layan plak tu sejurus balik keje.. Ni seme2 pengaruh mama in law. Muahaha.

#balik kg je Makcik Ayu (mak sedara) sound..

" haa..adam da balikk makk (sambil cuit nenek aku tgh pegang mangkuk kat dapur).. iffah ngan ehsan pun dah sampai haa.." *(aku plak palotak ke laut sebelum dpt hint itu watak dlm Teduhan Kasih..hewhewhew..)

"haa..ayu pun ade ni nk balas dendam kat iffah.." (gelak besar aku, makcik ayu ngan nenek ptg tu..sbb x sangka nenek aku pun layan citer tu.. aahahaha..) *hawau betul




shhh..he's sleeping

witch!

scrunch nose

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...