08 October 2010

Melayang.

Ianya mmg dah tertulis dari aku belum diwujudkan.

sedih. gembira. sebak. terharu?

kenapa mcm ni? mengapa harus berperasaan begini?
Melayang..
lenyap tiba2..
manusia berubah apa masa yg berubah?
perjanjian yg x tertunai antara kau dan aku dibiarkan bisu.
tak pernah lenyap sedikit difikiran
sesekali basah dipipi seakan meratapi kesilapan sendiri.
Maha berkuasa. penentu segala.
bertemu di alam lain dgn situasi yg berbeza.
KAU. AKU. dan DIA.. karma.
kehilangan, tapi terpahat namaku disitu?
seribu pertanyaan utk mindaku yg agak bersawang..
ku andaikan itu tanda kau menghormati dan mengingati aku.
Terima kasih untuk itu.
atas segalanya..
tetap dihati bagaikan puteri..
muncul bagaikan misteri
comel! aku terpaku disitu.
kadangnya "ahh..tak mungkin!"
ku biarkan MELAYANG lagi..

aku tetap yg sama.
A.D.L.Y : *(bermaksud ) : Adil




1 comment:

Wecko said...

Suke sgt laa tu pasal x boy dia bg nama anak dia ADLY. Hins hins

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...