24 August 2010

Steamboat home made utk kwn2!

Husband aku mmg suka menjamu
member2 dia kat umah..so dia request aku buat
homemade steamboat kat umah kami..
so, menjadi kewajipan aku untuk menunaikan permintaan
beliau la kan.. so,tgk pic je la ehh..
kalau ade yg nk resepi tu, dipersilakan request..aku alu2kan..


in the making..

berbuka!! happy x hingat bila smua ckp "SEDAP"..
mcm kat Johnny's! haha..

udang,ketam,shitake mushroom,squid,
kangkung,fishball..dan bnyk lg..!! heaven!

awal2 lagi aku dah setting meja mkn ala2 restaurant!
dessert n baverages : minute made,sirap limau dan..
ice cream nestle neapolitan.


4 comments:

Biqque said...

kuah tu lain2? kuah ape? sos cicah sos camne?

Miss B said...

Mrs biqque : haha..geng2 mcm diorang ni mmg x layan sos tomyam mcm kat johnny's tuh, thats why x buat pun..haha.. i just buat kuah n prepare bebahan utk dip2 je..hehe..

nOor aNIes said...

kuah tu bt caner? nmpk so yummy...nyum2

Miss B said...

anis bg email..nnt sy email resepi.

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...