08 July 2010

Baju baby aku yg pertama!

Seronok!!

itu la ayat yg bole aku katakan kt u'olls! Tambahan lagi skrg mmg tgh 'galak' pasaraya buat sale/jualan murah.. xkira la kat Jusco,Sogo,Metro,Parkson or else.. skrg ni mmg tgh shopping fever kt mesia ni. Aku ngan hubby ku (Mr Weck) juga x lepas peluang tuk shopping barang2 baby.. Sogo skrg ade BABY FAIR.. mmg seronok la..murahhhhh..

Ohh..hubby aku la org yg paling 'rambang' bijik mata dia dlm memilih brg2 baby kami.. Aku plak,mcm biasa la walau agak excited..tapi sentiasa 'based on budget'..hhuhu.. bukan apa,terlalu banyak brg2 baby spt baju,mitten,booties,toddler,botol susu, suma.. Aku pun x lepas peluang survey brg2 tuk persediaan aku n baby.. Aku survey Breast Pump..ye la..nnt senang nk perah susu awal2..kut baby terjaga tengah2 mlm disaat susu payah nk keluar ka.. Tapi just survey harga dan produk yg terbagus dan slalu org pakai je.. wt masa ni aku beli brg baby sesikit dulu.. Tapi xde la sampai beli smua brg2 bby..mcm x berapa menghayati saat kehamilan la plak kan..



Yg atas ni aku yg pilih..from 'Tollyjoy'
new born to 3 month bole pakai..

yg simple ni plak,hubby aku yg pilih sbb
tepi baju ni ade lubang udara from 'Anakku' hehe bagus btul pilihan
hubby aku..hikhik..

**Murah je 2 helai ni.. xsampai Rm20 hengget!!
So,kepada u'olls..sila berjimat dan membelibelah la
taim ade sale okeyh!!

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah biru tue...dah taw ke jantina ur baby dear???

Miss B said...

Mrs Purple : hikhik..baru tau masa 3 bulan harituh.. now dah lebey kurang 6 bulan kehamilan ni baru la rasa kompiden dgn keputusan doc..hikhik.. bby boy. Heharap betul la bby boy hendaknya yea,amin!

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...