21 June 2010

Father's Day at PD

Happy Father's day kepada smua bapa2 di Malaysia.. Tahniah dan terima kasih kerana berjaya bersabar dlm mendidik anak2mu tanpa jemu..

Sabtu kelmarin x plan pun nk kemana2 hujung minggu.. sbb my husband tiba2 rasa malas nk berjalan..so aku pun happy gak. Tapi tiba2 smlm my husband kejutkan aku dlm kul 6.30 pg.. katanya adik beradik dia ajak celebrate Father's day kat PD sambil buat bbQ kat tepi pantai..

here some pic's to share with.


baru sampai,amik mood sebelum mandi.. :)

my husband sonok layan ank buah dia..
mmg ada gaya 'bapa' sungguh!

adik ipar n maid kami..
gembira sakan!

Pic mama & baba in law x sempat nk snap sbb aku dah terjun dalam laut! hehe..
org ckp,pregnant woman xleh mandi laut.. tapi aku belasah gak! Sbb pantang tu manusia yg buat..tapi aku rasa no harm at all..besides,swimming tu senaman jugak!


No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...