18 August 2009

Hantaran

Guys..

Aku tgh kehabisan idea untuk create new entry..
tapi still ada baki lg kalau aku nk update entry yg simple..
ingat nk update entry make up tricks..bila da time mcm ni malas plak
nk amik pic plak. Haa..ni pasal brg hantaran yg akan
diberi pada Mr Weck nnt..smile

''click gamba rajah''

..Perfume CK yg latest iaitu ETERNITY 4 men..
Price : Rm 320
(**ada promo kt midvalley hari tu..)

Okay..ni merupakan hantaran aku pd Mr weck..
dan ianya obvious laa pilihan sendiri dari bakal penerima nye..btul x?
Perfume ni yg terlatest skali dari CK..dan jgn risau..
perfume CK eternity ni terdapat dlm women version tau..
design pun sebijik sama..bau lebih kurang sama..
wangian ni sesuai utk sport,kuar dating,atau kemana2..
huh..bau dia..macho gle.. tpikat habes aku kt Mr weck nnt..Photobucket



Yg ni plak..bukan hantaran kt dia.. Tapi ni tepon aku..
just nk tunjuk kat korang msg yg ada kat screen tu je..
td aku gaduh kecik ngan Mr weck..huhu..

Ntah kenapa laa aku ni mulut xde insurans..
bukan apa..aku yg nakal ni bleh plak membebel kat dia pasal
benda yg da lepas2..hurm..xtau laa mcm ne Mr weck bleh tahan
ngan mulut aku yg suka bising ni..tambahan plak
aku ni mmg panas baran sikit..ade je x kena..

Additional corner :

"Kpd Mr weck yg suka bc belog sy.. Photobucket
dgn ini i minta maaf..dari hujung rambut sampai hujung kaki..
sbb banyak wt u sakit,hati,telinga,jiwa dan sbagainya..
i mmg mcm ni..sengal dan egois.. moga ikatan perkahwinan kita nnt..
akan lebih mendidik i ke arah yg lebih penyabar,bertolak ansur..
dan menurut kata.."





7 comments:

Ayuraza said...

mse ai kawin pn beli time sale je..huhu

BULLET said...

darah tengah manis ye kak. tahniah ye nak kawin .

Miss B said...

mrs ajaque ..tu arr pasal..da tarikh kawen pun ujung taun..so..mmg sale blambak laa nampak nye..untung pun ada gak..huhu..

zaf : huhu..thanks eh.. manis? manis laa sgt..

beautiful.disgrace said...

hey..ain.. jgn nakal ya.. ;8)

uhuhu~

Miss B said...

nard : huhu..takleh tahan arr dugaan ms btunang ni..haha..

pakkaramu : salam ramadhan al mubarak juga..

beautiful.disgrace said...

selalu dengar macam tu.. dugaan salam tempoh pertunangan maha hebat.. memang betul ya? act wisely.. take care..

Rosli said...

selamat menempuh alam perkahwinan...
semoga sumanya selmat dlm keredhaan Allah...amin.

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...