15 July 2009

Istana Budaya

hello geng!

smlm g istana budaya dlm keadaan rushing! hampeh doe,aku ckp kat ko.. last minit plak weck ajak aku g sana..tiket free lg punn..

Tajuk: The merchant of bollywood! (**kalo aku tau better tayah g)

sampai sana carik seat terus lepak tggu show... hurm..agak slow laa bg aku teater ni..
and aku x bape nk suka sgt bollywood xceli. Even last year got controversy,pasal menda ni.. of coz aa pasal life culture derang.. mana ada derang amalkan hidup bertatasusila,dan menghormati parents,family sampai menyembah2 bagai.. org americans da selidik kat sana,so derang wt tanggapan yg masyarakat kaum bollywood ni..menipu. so xda arr derang nk layan cte hindi2 nih..hahaha..so do i laa..

well,ni pic smlm..ms kat istana budaya ngan weck,my beloved one! pic agak kabur..guna camera hp lgpun.






No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...