09 June 2009

My new nephew..


Holla babe.. sedar x sedar dah pertengahan tahun 2009 pun.. masa yg berlalu pun mcm tak terasa lgsung..

First aku nak minta maaf bebanyak kat my bis sis..sbb aku xda masa dia deliver bby sabtu lepas.. hurm.. eksaited gak arr bila kali ni kami dapat anak buah lelaki.. boleh laa panggil "boboy" hehe..mmg comel bila my BIL (bro in law) mms kat aku pic bby ms aku kat kedah.. dlm hati ni rasa suka sgt.. Alhamdulillah la sbb smua selamat.. cuma ms deliver tu aku dpat tau mgggunakan kaedah vacuum.. ye la,doktor buat apa yg patut pun agar mummy n baby selamat..lg pun bby boy ni besar sikit.. maybe ikut daddy dia..

~aku plak yg teruja dgn anak buah aku..padahal,ini bukan kali pertama aku dapat anak buah..(*kira ptama kali gak arr dapat anak buah lelaki dlm famili adik badik kitorang..)

Kak Long : Adlyana Abdullah ~ (baru lahirkan anak sulung mereka,bby boy)
Nama Anak : Ariff Fadzillah

Abg Ngah : Adlysam Abdullah ~ (masuk taun ni lebey kuang 3 taun kawen,blum rezeki lg dpt bby..)

Abg Lang : Adlyas Abdullah ~ baru anak sorang
Nama Anak : Aisyatul Ayuni

Kak Chik : Adlyanie Abdullah ~ Bakal menimang anak kedua hujung tahun ni..
Nama Anak : Nurul Jasmin


Hoho..adik beradik kandung aku ada 10 org jek,so yg mana tak tersenarai tuh..means blom kawen lagi..haha.. termasuk aku laa,walau pun zaman bujang aku tamat pd hujung taun ni..kann..

okeh arr aku nk relax jap ok.. bubbye.. **weck kat ipoh ziarah pusara atuk nya di sana..

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...