18 November 2007

addition..

Hola.. hari ni da hari kedua Wan kat bandung.. rasa sedey...
smlm dia ada gak sms,tapi dah malam baru dok ingat kat aku. Aku sabau jek.. then aku reply gak msg dia.. tapi dia reply dlm 2-3 kali,dah xda lg..hampa siyol... dah ar jauh.. aku rasa kehilangan jek.

Then hari ni pun macam tu gak,dari siang td ,lepas paper (comp app) ,aku tggu sampai mlm xda pun.. then lepas dinner baru ar dia bg msg "syg,u wat apa? Mindu kat b x?" then another one msg that he gave to me when i didn't reply "Abg rindu kat manja sgt2. How r u today?" aku sengaja jer x reply.. lantak arr.. nak marah malas lak..

pastu td dia call aku lbih kuang dalam 10x.. aku tau dia call,tapi aku nak puas kan hati..aku wat derk jek la..

skang n ngah study& mlepak kat (PKP).. baru lepas "cuci mulut" ngan member aku,Fyda si budak comey..

to be continued..

No comments:

topic yg lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...